Genel Şartlar
- Genel Şartlar, tur programının ayrılmaz bir parçasıdır ve tur programından bağımsız düşünülemez.
- Gezi için yeterli katılım sağlanamadığı takdirde; acente, gezi hareket tarihinden 21 gün öncesine kadar turu iptal edebilir. Bu durumda iptal bilgisi misafire iletilir ve tur bedelinin tamamı iade edilir. Tur dışında satın alınan ilave hizmetlerin iadesinde; acenteden alınmış olan iç hat bağlantı uçuşu da misafire iade edilir. Ancak vize hizmeti ve seyahat sağlık sigortası kullanılarak misafir adına vize başvurusu yapılmışsa, bu hizmetler kullanılmış olacağından iade edilemez. Vize başvurusu yapılmamışsa, vize ve seyahat sağlık sigortası da iptal edilerek ücret iadesi yapılır. Misafir, iç hat bağlantı uçuşunu acenteden bağımsız olarak farklı bir ürün sağlayıcıdan aldıysa, gezinin acente tarafından iptal edilmesi durumunda acenteden herhangi bir ücret iadesi talep edemez. Turun iptalinden dolayı oluşabilecek maddi ve manevi kayıpları misafir, turu satın aldığında peşinen kabul eder ve acente bu konuda sorumlu tutulamaz.- Gezi için yeterli katılım sağlanamadığı takdirde acente, iyi niyet göstererek turu iptal etmeme hakkına sahiptir. Bu durumda turun misafir için münferit olarak sağlanması söz konusu olacağından, pakete dahil rehberlik hizmeti sadece yurtdışı gidiş-dönüş alan transferini kapsayacaktır.
İptal ve Değişiklik
- Turlarımızda, ulaşımlara ait biletler rezervasyon anında düzenlenmektedir. Tur hareket tarihine 30 günden fazla süre kala yapılan iptallerde, iptal ve değişiklik ile iade hakkı olmayan uçuş bilet bedelleri, cezai tutar olarak yansıtılacaktır.
- Misafirlerimizin, tur çıkış tarihinden 30 gün öncesine kadar acenteye yazılı olarak bildirmek koşuluyla, acente tarafından hava yolu firmasına ödemesi yapılmış ve/veya taahhüt altına alınmış uçak biletleri hariç cezasız iptal hakkı vardır. Gezi başlangıç tarihine 31 günden az kalması durumunda uçak bileti bedelinden geriye kalan tur ücretinin %50’si tutarında ceza ödeyerek, gezi başlangıç tarihine 15 gün ve daha az kalması durumunda ise tur ücretinin tamamını ceza bedeli olarak ödeyerek iptal yapabilirler. İptal talep edilmesi durumunda, iç hat bağlantı, vize hizmeti, seyahat sağlık sigortası gibi ilave alınan hizmetlerin iptal iade şartları iptal talep edilen süreye göre değişkenlik gösterebilir, bu nedenle iadesi konusunda önceden bilgi sorulması gerekmektedir. Acente, ilave hizmetlerin iptal iadesi için herhangi bir taahhütte bulunamaz.
Rehberlik Hizmetleri ve Ekstra Turlar
- Programda belirtilen turların günleri ve saatleri, gidilecek yerlerdeki müze ve ören yerlerinin açık/kapalı olma durumlarına ve hava şartlarına göre rehber tarafından değiştirilebilir. Turlar sırasında misafirlere farklı rehberler eşlik edebilir.
- Tur paketine dahil olan panoramik şehir turları, şehirlerin genel tanıtımı için düzenlenen ve araç içinden rehber anlatımıyla yapılan, müze ve ören yeri girişlerini içermeyen en fazla 2-3 saatlik turlardır. Panoramik turlar, programda belirtilen diğer turlar da dahil olmak üzere, tura denk gelen gün ve saatte yerel otoriteler tarafından gezilmesine, girilmesine izin verilmeyen veya herhangi bir etkinlik nedeniyle kapalı yollar nedeniyle gerçekleşmediği takdirde ya da hava şartları nedeniyle turun yapılması imkânsız hale geldiği durumlarda, bahse konu turların yapılamamasından acente sorumlu değildir. Bazı turlar, kapalı yollar veya araç girişine izin verilmeyen noktalarda imkanlar dahilinde toplu taşıma veya yaya olarak yapılabilir.
- Rehber, turların içeriğine bağlı kalarak, katılımcı sayısına ve müze ile ören yerinin kapalı olma durumuna göre şehir turu ve/veya ilave turların günlerinde değişiklik yapabilir. Bu durum, uçuş saatlerinde oluşabilecek değişiklikler karşısında da geçerlidir.
- Speed Boatlar ile yapılacak turlarımızda dikkat edilmesi gereken hususlar: tekneye binmeden hemen önce ağır yemek yenmemesi ve fazla miktarda su içilmemesi gerekir. Mide, bel, boyun şikayetleri olanlar ile hamile misafirler, durumlarını rehberlerine bildirmelidir.
- Fiyatlara dahil olan hizmetler alanında belirtilen tur ya da yemek hizmetlerine katılım sağlanmaması halinde iadesi yoktur.
Uçuşlar Hakkında
- Acente, hava yolu ile yolcu arasında aracı kurum olup, olası ihtilaflarda Türk mevzuatının ilgili hükümlerinin yanı sıra Lahey Protokolü ve Varşova Konvansiyonu uygulanacaktır.
- Tarifeli ve özel uçuşlarda rötar ya da uçuş saati değişiklikleri olabilir. Acente, bu değişiklikleri en kısa sürede bildirmekle yükümlüdür. Yolcu, uçuş saatinin değişme/iptal riskini kabul ederek geziyi satın almıştır.
- 0-2 yaş arası çocuklar sadece alan vergisi bedeli öderler.
- Hava yolları kuralları gereğince; gidiş-dönüş olarak satın alınmış uçak biletlerinin gidiş uçuşu kullanılmadığı takdirde, dönüş uçuşu hava yolu tarafından iptal edilmektedir.
- Uçaklı turlara katılan kişiler için yapılması gereken check-in ve boarding işlemleri kişisel işlemlerdir ve bu işlemlerin misafir tarafından uçuş öncesinde havalimanlarında, ilgili hava yolu kontuarlarından ya da online olarak hava yolu firmalarının internet sitelerinden yapılması zorunludur.
- Uçuşlarda oluşabilecek son dakika rötarları ve kapı değişiklikleri, havalimanlarında sesli anons edilmekte ve alandaki bilgi panolarında gösterilmektedir. Bu bilgiler bizzat misafirler tarafından takip edilmelidir.
- Tura katılım için hava yolları kuralları doğrultusunda bildirilen saatlerde, belirtilen havalimanında hazır bulunmayan, check-in ve boarding işlemlerini zamanında yaptırmayan, check-in ve boarding işlemlerini zamanında yaptıran ancak uçağa binmeyen misafirlerin, uçuşu gerçekleştirememeleri durumundan acente sorumlu değildir. Uçağı kaçıran misafirlerin tura dahil olmaları için gerekli olacak gidiş-dönüş yeni uçak biletlerinin temini ve gidilecek bölgedeki transferleri vb. gibi konulara dair oluşacak tüm masraflar kendilerine aittir.
- Türkiye çıkışlı uçakların genelinde valiz ağırlığı 20 kg’dır. Bu ağırlık, uçak firması ve gidilecek ülkeye göre değişiklik gösterebilir. Gidilecek ülkede iç hat uçuşları bulunuyorsa, bu iç hat uçuşlarında valiz ağırlığı 15 kg’a düşebilir. Fazla bagaj ağırlık/fiyat kuralları hava yolları tarafından belirlenmekte olup, acente sorumluluğunda değildir.
- Uçak biletlerini milleri ile upgrade etmek (business veya first class’a yükseltmek) isteyen misafirlerimiz için; biletleri kesildikten sonra hava yolunun (üyeliğinizin bulunduğu hava yolunu kontrol ediniz) müsaitliğine bağlı olarak upgrade işlemleri gerçekleştirilebilir. Her uçuş için mil garantisi verilmez. Programın biletlerinin upgrade edilebilir sınıftan olup olmadığını kontrol ediniz.
- Bazı havayollarında yeme-içme ve online check-in hizmetleri ekstra ücrete tabi olabilir.